czwartek, 30 stycznia 2014

2.DZIEŃ ZMAGAŃ 

Dzień drugi mojego pisania ;) No i kolejny dzień w dążeniu do celu. Dzisiaj było ciężko się zmotywować do czegokolwiek a najtrudniej do wstania z kanapy i poćwiczenia ;)

Ale udało się ;) I jestem naładowana teraz mega ilością endorfinek ;) Było warto ;).

Jak we wczorajszym filmiku było powiedziane  ;)

I CAN!!! I WILL!!! I MUST ;)


Macie czasami problem z podjadaniem w ciągu dnia?? Mi się czasami zdarza dlatego podsyłam 
kilka pomysłów jak zapanować nad podjadaniem w czasie diety:
1. Jeżeli masz mocną ochotę, że aż nie możesz zapanować nad  podjadaniem między posiłkami to sięgaj po warzywa:
- jeżeli masz ochotę na paluszki to polecam obrać ze dwie marchewki i pokroić je w tzw zapałki ;)
Źródło: google.pl
Pyszne, chrupiące, zdrowe i mało kaloryczne ;)
- Siedzisz wieczorem, oglądasz film i masz ochotę na chipsy?? Nie ma problemu ;) Polecam domowej roboty chipsy warzywne z przepisu Agaty Ziemnickiej, zaczerpnięte z programu "Rewolucja na talerzu"
Załączam przepis:
Chipsy:
1 marchewka
1 burak
1 pietruszka
1 łyżeczka octu balsamicznego
1 łyżka oliwy
1 ząbek czosnku
szczypta cynamonu
sól (zamiast soli polecam zioła)
(przyprawy można dobrac dowolne, np gałkę muszkatałową, paprykę itp )

Guacamole:
1 dojrzałe awokado
1 mały pomidor
1/2 cebuli
1 ząbek czosnku
1/2 chilli
garść liści kolendry
sok z 1/4 limonki
sól

Warzywa należy pokroić w cienkie plastry. Marchewkę przyprawić cynamonem, buraki skropić octem balsamicznym, a pietruszkę zamarynować w odrobinie oliwy z zgniecionym czosnkiem i solą. Piec w nagrzanym do 180 stopni piekarniku przez ok. 30 min.
Awokado i pomidory pokroić w kostkę. Cebulę, chilli i kolendrę posiekać czosnek rozetrzeć z solą. Wszystkie składniki włożyć do moździerza u utłuc lub zmiksować w blenderze. Chipsy podawać najlepiej ciepłe
Tradycyjna porcja chipsów ma 550 kcal, nasza wersja 184 kcal. 

Źródło: google.pl






2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze się podobają ;) Zapraszam do zaglądania na mojego bloga bo będzie ciekawych pomysłów więcej ;)

      Pozdrawiam

      Usuń

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz