środa, 29 stycznia 2014

Hm.... W sumie nie wiem od czego zacząć..... Może zacznę od przedstawienia siebie i idei tego bloga ;). Jest to mój pierwszy blog, pisarka ze mnie zapewne też żadna, jednak postaram się, żeby nie przynudzać za bardzo ;). Mam nadzieję, że mój blog stanie się kiedyś dla innych inspiracją ;) No ale miałam nie przynudzać, więc zacznę od przedstawienia na początku idei tego bloga ;).


Do prowadzenia bloga zainspirowała mnie moja siostra, która namawiała mnie, żebym zaczęła prowadzić bloga o kosmetyce, wizażu itp ;) Co prawda interesuje się tym tematem, jednak to nie jest ten moment w życiu, aby skupić się na tym i to promować ;) Jak już wspominałam chciałabym, aby ten blog mógł zainspirować . Dlatego będzie on trochę o mnie, o walce o swoje marzenia i cele. Będę starać się zachęcić czytelników do odwagi, do zmian i do uwierzenia w siebie.

No ale miałam też sama się przedstawić ;)

Nie lubię pisać o sobie ;) Jestem kobietą ;) Wychowaną na przepięknych mazurach, wśród niesamowitych widoków, plaż i jezior;) Jednak plaże były dla mnie kiedyś miejscem, które lubiłam tylko nocą jak nikogo nie było ;). Pewnie zastanawiacie się dlaczego ;) Hm.... głównym powodem tego było moje ciało, z którego nie do końca byłam zadowolona ;) Jako dziecko i nastolatka miałam dość spory problem z wagą,  uwielbiałam jeść (w sumie to dalej mi zostało).

Teraz plaż aż tak bardzo się w dzień nie boję, bo co nieco zgubiłam :), jednak od tego roku zaczęłam też wprowadzać do swojego życia oprócz odżywiania- aktywnośc fizyczną ;)

No i w sumie na początek tyle ;) Jutro pochwalę się jak wyglądał mój jadłospis i cwiczenia ;)

A na dzisiaj wstawiam filmik motywacyjny do obejrzenia ;)Filmik znalazłam dzisiaj na youtube i trochę  on wpłynął na podjęcie decyzji o założeniu bloga  

Miłej nocki ;)

https://www.youtube.com/watch?v=fvFuGq-1Z8M 

1 komentarz:

  1. Lekkiego pisania :) I dużej ilości motywacji +Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło jeżeli zechcesz odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz