piątek, 31 stycznia 2014

Początki w wizażu

        Od pewnego czasu zainteresował mnie temat wizażu. Wpadłam na pomysł publikowania  w piątki na moim blogu postów na temat makijażu, kosmetyków i mojego wyzwania związanego z nauką robienia różnych makijaży.
      Dzisiejszego wieczoru siostra zgodziła się zostać moją modelką, abym mogła poćwiczyć tzw. kocie oko w brązie. Wyszło to tak sobie, ale jak na pierwszy makijaż robiony na kimś nie jest chyba, aż tak tragicznie ;). Chciałabym dodać jeszcze, że sama sobie też rzadko robię takie mocniejsze makijaże.

Oto efekt mojej pracy:


     Do makijażu używałam:
1. Paleta cieni  Beauties Factory Paleta 88 Cieni do Powiek ver.4 
 ;), dostałam ją w prezencie na święta. Jestem z niej bardzo zadowolona, kolory są intensywne i dość łatwo się je nakłada. Jak widać na zdjęciu  cienie są brokatowe. Przystępna też jest ich cena bo ok. 50 zł.
2. Cienie do powiek WIBO- Mi najlepiej nakłada się je na mokro, mają delikatny połysk.
3.. eyeliner czarny WIBO
4. Tusz do rzęs Astor Big & Beautiful BOOM- jest bardzo fajny, łatwo się nakłada, i na moich rzęsach się nie kruszy. Ja jednak nie używam oryginalnej szczoteczki do nakładania tylko z innego tuszu, bo jest dla mnie za gruba ;). Dla modelki: czyli mojej sis zbyt obciąża rzęsy i mimo wywinięcia zalotką rzęsy opadały. 
5. Pędzle ecotools bamboo. Jestem z nich bardzo zadowolona, są delikatne w dotyku i równomiernie rozkładają puder i cienie. POLECAM







NIEwidzialna ;)



6 komentarzy:

  1. Jenny, dzięki za zgłoszenie się do mojego rozdania i za dodanie baneru. Bardzo proszę jeszcze tylko o informację (przynajmniej skrótową) pod jaką nazwą lajkujesz profil ShinyBox'a lub pierwszą część Twojego maila, bo nie wiem, komu ze zgłaszających się dodać jeden los więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ołł niezła ta kreska :D i świetna paleta cieni , będziesz mogła tworzyć rożne cudeńka za jej pomocą , bardzo chcę sobie też zakupić taką dużą paletę cieni i myślę że będzie to niedługo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska niestety to nie moja zasługa, a zasługa modelki :) E. z bloga http://myidealni.blogspot.com/ A co do paletki to na necie za 50 zł można ją kupić. Ja czaję się jeszcze na paletę z matowymi cieniami, ale już chyba odłożę kasę i skompletuję sobie w INGLOT ;D

      Usuń
    2. No właśnie widziałam też takie na allegro :D a w tej palecie są same perłowe cienie czy matowe też ? jakoś pół na pół ? Inglot, też bym chciała , wyższa półka kosmetyków , lepsza trwałość .

      Usuń
    3. ooo sorry , doczytałam że same perłowe .

      Usuń

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz