sobota, 1 lutego 2014

Walka z lenistwem c.d

WALKA Z LENISTWEM


     Zanim zacznę o walce z lenistwem chciałam oznajmić, że mam już 100 wyświetleń ;) Dziękuję bardzo ;) To mój pierwszy blog, więc nawet tak mały sukces bardzo cieszy ;)


    No ale wracając do mojej osobistej walki. Dzisiejszy dzień wymagał ode mnie bardzo dużo dawki samozaparcia i motywacji, ponieważ po rozmowie kwalifikacyjnej nic mi się już nie chciało ;). 
      Z jedzeniem dzisiaj było różnie.
  •  Na śniadanie wypiłam koktajl odżywczy Herbalife o smaku cappucino ;) Przepyszny był :).
  •  Na przekąskę zjadłam kawałek ryby w occie z bułką z ziarnami dyni
  • Obiad: przepyszne chilli con carne, zrobione przez moją siostrę z tortillą 
  • Deser: porcja lodów śmietankowych (taki mały grzeszek ;)
  • Kolacja (w przygotowaniu ;)) tak samo jak na śniadanko będzie koktajl odżywczy Herbalife.
  Staram się trzymać pory posiłków, jednak zdarzyły się grzeszki w postaci dwóch wafelków w czekoladzie, ale będę walczyć z pokusami trzymajcie za mnie kciuki ;).

   Przyszedł wieczór, więc był czas na ćwiczenia. Dzisiaj było wzmacnianie całego ciała. 

Ćwiczenie dnia: 
Side Plank (3x po 20 sekund)
żródło: google.pl

Wstać od kompa i zabrać się za ćwiczenia było ciężko, ale nie żałuję :) Ale teraz endorfinki szaleją w organizmie i nie chce mi się już spać ;) 


Życzę szalonej soboty
NIEwidzialna 

  

4 komentarze:

  1. Niestety lenistwo nas niszczy. Chociaż tak trochę się polenić jest zawsze przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ćwiczę, jem wszystko i 2 kg zniknęły a to wszystko dzięki mojemu 17 miesięcznemu synkowi, który nie daje mi posiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie grzeszki są bardzo zgubne, mimo że wydaje nam się że co to jest, taki mały wafeleczek ;P Dla mnie idealnym rozwiązaniem jest traktowanie rzeczy typu np, jogurt albo porcja ulubionych owoców jako "nagrodę". Ostatnio też zrobiłam babeczki z mąki pszennej razowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi nie nagradzaj się jedzeniem, to jest zgubne tak jak te małe grzeszki. Jedz dlatego, że to lubisz i przygotowałaś to sobie na jeden z posiłków. Smacznego

      Usuń

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz