środa, 5 lutego 2014

Postanowienia na luty

   Zauważyłam na wielu blogach, że wrzucacie postanowienia na dany miesiąc ;) Powiem szczerze, że spodobało mi się to, bo jest to w jakiś sposób motywacja do działania :) Bo jak się już powie, to trzeba to wykonać. Postanowiłam, że też na forum ogłoszę jakie mam postanowienia na luty związane z moim wyzwaniem ;)

POSTANOWIENIA LUTY 2014

  • schudnąć 2 kg i 2 procent tkanki tłuszczowej (jutro wrzucę początkowe pomiary z TANITY)
  • minimum 4 razy w tygodniu ćwiczyć (2 x kardio i 2 x ćwiczenia wzmacniające)
  • zacząć jeść zdrowe i regularne posiłki KONIEC Z WAFELKAMI 
  • wstawać o godzinie 7:30 (i zapomnieć co to drzemka w budziku ;))
  • Opanować cztery nowe makijaże i opanować malowanie kreski eyelinerem 
  • 5 razy w tygodniu zasiadać do nauki języka szwedzkiego

źródło: likepin.pl

Nie ma tego dużo. Uważam jednak, że na początek wystarczy ;)

Trzymajcie za mnie kciuki:) 


NIEwidzialna


2 komentarze:

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz