czwartek, 6 lutego 2014

Recenzja książki "Przysięga"

"Przysięga" recenzja książki

   Dzisiaj dzień minął bardzo szybko, a jeszcze trochę roboty przede mną. Trzeba powystawiać aukcje no i pouczyć się szwedzkiego, dlatego dzisiejszy post będzie krótki i na temat książki którą ostatnio czytałam. Przeczytanie jej zajęło mi co prawda trzy wieczory i dzisiaj wróciłam z biblioteki z nowymi cudeńkami do czytania, więc jak widzicie jestem troszkę molem książkowym ;) Ale u mnie podobno to rodzinne ;) 
No ale nie będę przynudzać i przechodzę do rzeczy:)


Autor: Kimberly Derting 
Tytuł: "Przysięga"
wyd. Amber
Moja skromna recenzja ;):

      Akcja książki dzieje się w brutalnym kraju, rządzącym się podziałem klasowym- w Ludianii. Każda klasa posługuje się swoim własnym językiem, a naruszenie jakiejkolwiek zasady klasowej- nawet spojrzenie w oczy osobie z wyższej klasy karane jest śmiercią. Główna bohaterka Charlaina rozumie jednak języki wszystkich klas i książka tak na prawdę opowiada o peryferiach jakie przeżywa oraz o sprzeciwnościach jakie pokonuje wraz z rodziną i przyjaciółmi.
      Uważam, że książka jest fajna jako lekka lektura na zimowe wieczory, z nutką romantycznej miłości i niebezpieczeństwa.

POLECAM ;)


    Mam nadzieję, że recenzja nie jest aż tak bardzo tragiczna ;). Jednak usprawiedliwiam się tym, że to moja pierwsza recenzja ;)

A dzisiaj zabieram się za kolejną częśc Wiedźmina, tj :Wieża jaskółki


NIEwidzialna





4 komentarze:

  1. Kusi mnie bardzo ta książka, ale najpierw muszę przeczytać te które mam w domu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę się zabrać za książki w domu, bo jest jeszcze trochę do przeczytania :)W tym roku doczekałyśmy się z mamą biblioteczki w domu na książki, więc czas znieść kartony ze strychu z książkami ;) Ale ogólnie potrafię czyta często nawet 3-4 książki na raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam. Dosyć ciekawe lekkie czytadło na wieczory. Ani nie jest złe ani rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam Bardzo fajna ;)
    Zapraszam do mnie :D
    http://voidlovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz