piątek, 7 lutego 2014

Zdrowa kuchnia

POMYSŁ NA: ZDROWĄ PRZEKĄSKĘ DNIA


       Wyzwanie podjęte, więc trzeba zacząć zdrowo jeść ;) A zdrowa dieta wymaga odpowiedniej ilości białka, dlatego wrzucam dzisiaj mój pomysł na zdrową i chrupiącą przekąskę z białkiem ;)

Serek wiejski w warzywnej miseczce 

(porcja na 2 osoby)
Jeżeli jest to przekąska dla mężczyzny, albo kobiety intensywnie ćwiczącej to wtedy jest to porcja dla jeden osoby.



Składniki:
1 dojrzała papryka
1 serek wiejski
przyprawy (ja używałam oregano, tymianek, kolorowy pieprz i curry )

Paprykę myjemy i rozkrajamy na dwie połówki, czyścimy z pestek. Serek wiejski mieszamy z ulubionymi ziołami i przyprawami i wlewamy do miseczek z papryki ;)

I szybka, zdrowa przekąska gotowa ;)

SMACZNEGO

    A wy co zdrowego jecie na przekąski?? 

7 komentarzy:

  1. nigdy nie jadłam takiej przekąski :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że pomysł podsunęłam i spróbujesz ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie jadłam, ale spróbuję na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie szybkie i proste przekąski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałam serdecznie podziękować za nominację, bo to zaszczyt niemały : ) jednak nie bawię się w takie rzeczy .

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam serek wiejski z pomidorem :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz