poniedziałek, 3 lutego 2014

Zdrowa kuchnia

Dzisiejszy pomysł na obiad

Makaron z warzywami czyli sprzątanie lodówki ;)

Dzisiejszy obiad był szybki, ponieważ jak się ocknęłam, że przydałoby się zrobić obiad było już po 16 i burczało w brzuchu domownikom ;). Wpadłam więc na pomysł szybkiego i nadal w miarę zdrowego obiadu ;) tzn. makaron durum z warzywami i kiełbasą (lepszy byłby kurczak albo indyk, niestety w lodówce nie było, a do sklepu daleko )

Lista składników: (porcja na 4 osoby)
  • 1 torebka warzyw na patelnię (Ja polecam warzywa z Biedronki, są w dobrej cenie i mają fajną mieszankę. Wyrzucam z nich tylko ziemniaki)
  • kawałek kiełbaski (jak już wcześniej wspominałam lepsza byłabym pierś z indyka bądź kurczaka)
  • 300 g makarony z mąki durum
  • syczuański sos pomidorowy BLUE DRAGON 
  • przyprawy: oregano, tymianek, 
    

       Na suchej patelni podsmażamy mięso, dorzucamy warzywa i podsmażamy, aż warzywa zmiękną. W między czasie gotujemy makaron al dente i dorzucamy go do reszty. Następnie wlewamy sos, wszystko mieszane i gotowe ;) 


Jak Wam się podoba??


NIEwidzialna




2 komentarze:

  1. Fajne i przede wszystkim szybkie danie, zrobię go w tym tygodniu na.obiad :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ciekawie :D

    http://dobrapanidomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz