niedziela, 23 marca 2014

Aktywna niedziela i słodki deser

         NIEDZIELA !!! Dzień wolny!!!! Postanowiłam dzisiaj poświecić troszkę czasu na dłuższe rozbieganie. I 10 km zrobione, uwielbiam to uczucie zmęczenia fizycznego i tą świadomość, że pokonałam swoje kolejne słabości.
        Po takim wysiłku postanowiłam się troszkę nagrodzić i zrobiłam sobie przepyszny słodki deser :)
Oto on:

!!Owocowy raj!!


Przepis:
1, Kroimy połówkę jabłka, usuwamy pestki. (jabłko można też upiec, jeżeli ktoś nie może surowego)
2. Na jabłko wykładamy ser ricotta
3. Dekorujemy kawałkami banana i truskawkami
4. 2 kostki ciemnej czekolady rozpuszczamy w kąpieli wodnej i polewamy deser 

SMACZNEGO!!!


NIEwidzialna



1 komentarz:

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz