poniedziałek, 17 marca 2014

Oficjalne pomiary ;)

Wyzwania ciąg dalszy. Jak wspominałam dzisiaj po raz pierwszy wstawiam publicznie swoje pomiary. Słyszałam, że jak będę publicznie je pokazywać to będę mieć większą motywację, aby nie popełniać grzeszków żywieniowych ;). No bo przecież głupio jak będę musiała udostępnić  pogorszone pomiary ;).
Przez ponad miesiąc (pierwszy pomiar jest z 2.02.2014 r.) w sumie zgubiłam 11 cm w obwodach i poprawiły mi się parametry ogólne ;). Na wadze spadło mi tylko 300 gram, więc można powiedzieć, że nie spadło ale akurat waga dla mnie jest najważniejsza, a dokładnie wyniki przedstawiają tabelki poniżej:


POMIAR NA ANALIZATORZE



POMIAR CENTYMETROWY


Pozdrawiam
NIEwidzialna


3 komentarze:

  1. Piątka pojawiła się z przodu :) Gratuluję! Radziłabym Ci zrobić dokładniejsze pomiary centymetrem (spójrz u mnie ;p)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutkie, ale ważne że prowadzące do celu ;)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że nie przynudzam strasznie i będzie mi miło jak zostawisz komentarz